3 חברות השייט המובילות בעולם

תוכן עניינים

שייט תענוגות כבר מזמן אינו נחלתו של העשירון העליון בלבד. עם השנים עולה הפופולריות של החופשה המפנקת על גבי האוניה, המכילה מאות חדרי אירוח במגוון רמות, בריכות, מסעדות, חנויות ושלל אטרקציות, והעוגנת במספר יעדים מרתקים ואף אקזוטיים. בדקנו מהן 3 חברות השייט המובילות בעולם ברמת האיכות והשירות – הנה הן לפניכם:

1.   נורוויג'ן

חברת השייט נורוויג'ן החלה את דרכה כספינה בודדת שהציעה חבילות שייט ליעדים שונים בעולם, וכיום מדובר בחברת הקרוזים השלישית בגודלה בעולם, המציעה שייט בספינות פאר מובילות.

ייחודה של החברה הוא בכך שהיא מאפשרת לנוסעיה לבנות חופשה בהתאמה עצמית, בסגנון המכונה Freestyle Cruising. הנוסעים יוכלו לבחור למשל אם הם מעדיפים תפריט אוכל בשרי או צמחוני, לוח זמני מתוזמן וקשיח או חופשי, נופש הרפתקני או רגוע, וכך הלאה. בחלק מהספינות הנוסעים יוכלו ליהנות ממופעי תאטרון ברודווי וגם ווסט אנד, וכמובן ממבחר עצום של מסעדות, ברים ופעילויות.

בין היעדים המובילים אליהם מפליגה חברת השייט, ניתן למצוא את אלסקה, איי הבהאמה, הוואי והקריביים.

2.   MSC Cruises

חברת השייט MSC Cruises היא חברת הקרוזים הרביעית בגודלה בעולם, שנוסדה באיטליה וכעת בסיסה נמצא בשוויץ. לחברה צי של 11 ספינות פאר, לאורך כל השנה באגן הים התיכון ובקאריביים, ובעונות מסוימות גם בצפון אירופה, באוקיינוס האטלנטי, בדרום אמריקה, בדרום אפריקה ובסין.

MSC Cruises מתמחה בחוויה משפחתית יוצאת דופן, עם ספינות המעוצבות בעיצוב מודרני ונגישות לילדים, תודעת שירות גבוהה ואטרקציות המותאמות לילדים. על גבי הספינה תוכלו למצוא קולנוע, באולינג, פארק מים הכולל גם מגלשות מים, טניס, רחבת ריקודים ועוד פעילויות רבות לילדים ולהוריהם. גם המבוגרים יוכלו ליהנות ממתחמי ספא עם מתקנים מגוונים, מתקני כושר וספורט, ועוד.

3.   Costa Cruises

חברת השייט האיטלקית Costa Cruises נוסדה כחברת ספינות משא, ולקראת מחצית המאה ה-20 הפכה בהדרגתיות לחברה של ספינות תענוגות. כיום היא בעלת צי הספינות הגדול ביותר באירופה.

קשה לפספס את העובדה שמדובר בחברה איטלקית, אתם תרגישו את זה באווירה החגיגית על גבי הסיפון, במטבח הים-תיכוני הערב לחיך, בבידור הדינמי ובעיצוב בסגנון מודרני ומוקפד.

בספינה תוכלו ליהנות מאוכל גורמה, תפריט ילדים, ברים ומסיבות ריקודים, שיעורי ריקוד ומשחקי בריכה, ועוד שפע של פעילויות מלהיבות לכל הגילאים. אין סיכוי שהילדים שלכם ישתעממו על גבי הספינה, עם תכניות פעילויות המותאמות לטווחי גילאים שונים, ממסיבות פיצה ועד נשפי מסיכות. ובינתיים ההורים יכולים להתפנק בספא, או להשאיר את הילדים במועדון ולצאת לסיור יום בחוף.

אתם יכולים להיות בטוחים שכל אחת מחברות השייט האלו תעניק לכם חוויית קרוז בלתי נשכחת, הרפתקה מלהיבה ותמונות יפות לאלבום המשפחתי או הזוגי. תוכלו לבחור בכל אחת מחבילות הקרוז האיכותיות שמציעה חברת איילה נסיעות, וליהנות מחופשה מדהימה ומהנה.

קפריסין
חקר דירות מובילות בפאפוס, קפריסין

פאפוס, הממוקמת בחוף הדרום מערבי של קפריסין, היא עיירה ציורית הידועה בחופים המדהימים, בהיסטוריה העשירה ובתרבות התוססת שלה. הוא מציע שילוב מושלם של רגיעה וחקר, מה שהופך אותו ליעד אידיאלי לחופשה יוקרתית.

יוון
חופשת סוף שבוע של תענוגות אינסופיים ביוון

ברחו ליוון לסוף שבוע מלא בחוויות בלתי נשכחות ונפלאות שובות לב. עם הנופים המדהימים שלה, ההיסטוריה העשירה והמטבח מעורר הפה שלה, יוון מציעה יעד מושלם להתחדש ולהתמכר ליופי של הים התיכון.

סבא וסבתא
תהיו בטוחים שסבא וסבתא מכוסים: ביטוח החמרה במצב רפואי קיים

גיל הזהב הוא תקופה מצוינת לצאת לטייל בחו"ל, ביטוח נסיעות מותאם מגן על מבוגרים מפני הוצאות כבדות במקרה חירום רפואי בחו"ל. מדוע יש צורך בהרחבת החמרה במצב רפואי קיים לבני גיל הזהב והאם תקופת שהותם בחו"ל שונה מזו של מבוטחים צעירים יותר? כל מה שצריך לדעת נמצא במאמר הבא.