נופש לאיים הפיליפינים – מהי החבילה שמתאימה לכם?

תוכן עניינים

האיים הפיליפינים הם ארכיפלג של 7,107 איים, הממוקמים ממש מעל לקו המשווה, מה שהופך אותם ליעד טרופי שכדאי לבקר בו בכל עת במהלך השנה. כדי למקסם את החופשה בפיליפינים, תוכלו לקפוץ מאי לאי במטוס, בסירה או ב- Nautical Highwayמערכת הכבישים הימית הפיליפינית המשלבת בין מסלולי מעבורת לכבישים.

בשנים האחרונות חברות ומשרדי נסיעות מציעות מגוון חבילות נופש לפיליפינים במסגרת דילים שונים, טיולים מאורגנים וכן חופשות מותאמות לכל קהל יעד החל מטיול משפחתי ועד ירח דבש לזוגות. אז איזו חופשה היא המתאימה ביותר עבורכם באיים הפיליפינים? הנה כמה פרטים שכדאי להכיר:

חופשה משפחתית בפיליפינים

הורים המתכננים טיול בפיליפינים, ישמחו לשמוע על היעדים הנהדרים והידידותיים לילדים אשר מפוזרים ברחבי המדינה. תוכלו למצוא בה המון חופים ואיים יפים שבהם גם ילדים וגם מבוגרים יכולים לבלות ימים שלמים בכיף מתחת לשמש. בפיליפינים אף פעם תהיו לא רחוקים מדי מעיירת מחוז מפוארת או מאטרקציות היסטוריות, במדינה, שאנשיה ידועים ברחבי העולם כחביבים וידידותיים ביותר. חופשת חוף בפיליפינים מבטיחה לכם חוויה בלתי נשכחת עם הילדים. אף על פי שהאקלים חם באופן קבוע, המועדים הטובים ביותר לחופשה הם בין פברואר למאי, כאשר השמש יוצאת ובתקופת החגים המקומיים.

חופשת ירח דבש בפיליפינים

במהלך השנים האחרונות הפכו האיים הפיליפיניים לאחד היעדים הרומנטיים המבוקשים ביותר בעולם. זוגות מכול העולם מוכנים לצאת לטיסה ארוכה לפיליפינים, רק כדי שיוכלו ליהנות מחופי הים המדהימים ומהאווירה הטרופית השוררת במדינה. מצב זה חיזק את תעשיית התיירות ועורר את עסקי המלונאות במדינה, המתבטאים במלונות יוקרה שצצו ברבים מהאיים. קשה להאמין שרק לפני כמה שנים בקושי אפשר היה למצוא מקום עם מים זורמים וחשמל יציב, והיום אתרי נופש יוקרתיים מאכלסים את האיים הפופולריים ביותר. ומכיוון שהמחירים עדיין נמוכים, יחסית, אין כמו בילוי ירח דבש בפיליפינים.

יעדים מרכזיים לחופשה מושלמת

האי סבו (Cebu) – תיירים רבים המגיעים לאי סבו, קובעים את בסיסם במקטאן (Mactan), אי קטן המרוחק כ-30 דקות מהעיר, ובו יש גם שדה תעופה. זה גם המקום שבו אפשר למצוא מלונות טובים, ומשם אפשר לצאת לטיול יום ברחבי סבו, ואפילו לבקר באיים הסמוכים כמו בוהול (Bohol) וסיקיג׳ור (Siquijor).

סיבה נוספת בגינה סבו, ומקטאן במיוחד, הם כה פופולריים, היא שאין לכאן טיסות ישירות ממדינות אסייתיות כמו דרום קוריאה וסינגפור, אז הכל יותר רגוע. מקטאן, במיוחד, הוא מקום מתאים מאוד למשפחות עם ילדים. שפע של מלונות ואתרי נופש במקטאן המציעים בריכות שחייה ומתקני נופש אחרים, מושכים אליהם משפחות עם ילדים. לכן, לחופשה קצת יותר רומנטית, אולי עדיף לבחור במלון בבוהול.

החופים המדהימים בבורקאי (Boracay)

החוף הלבן של בורקאי מציע רצועה של יותר מ-6 קילומטרים של חול לבן דקיק. בנוסף, בורקאי הוא אי קטן ובו שלל אטרקציות שכולן נמצאות פחות או יותר באותו אזור. למרות, שהאי עלול להיות עמוס לעתים קרובות, עדיין הוא מציע את חוויית החוף הטובה ביותר בגן השעשועים הטרופי הנקרא: פיליפינים.

>> המידע באדיבות צוות האתר ג'יפני טורס

יוון
חופשת סוף שבוע של תענוגות אינסופיים ביוון

ברחו ליוון לסוף שבוע מלא בחוויות בלתי נשכחות ונפלאות שובות לב. עם הנופים המדהימים שלה, ההיסטוריה העשירה והמטבח מעורר הפה שלה, יוון מציעה יעד מושלם להתחדש ולהתמכר ליופי של הים התיכון.

סבא וסבתא
תהיו בטוחים שסבא וסבתא מכוסים: ביטוח החמרה במצב רפואי קיים

גיל הזהב הוא תקופה מצוינת לצאת לטייל בחו"ל, ביטוח נסיעות מותאם מגן על מבוגרים מפני הוצאות כבדות במקרה חירום רפואי בחו"ל. מדוע יש צורך בהרחבת החמרה במצב רפואי קיים לבני גיל הזהב והאם תקופת שהותם בחו"ל שונה מזו של מבוטחים צעירים יותר? כל מה שצריך לדעת נמצא במאמר הבא.

5 שאלות והמון תשובות על המלדיבים

"חופשה באיים המלדיביים" היא שם נרדף לחלום רחוק של שקט ושלווה, בתוך חיינו המאד סוערים בארץ הזו. כולנו עובדים קשה מידי, רצים אחרי הזנב של

פתיחת החוויה האולטימטיבית: מציאת חבילות החופשה הטובות ביותר לחקור את ניו יורק האיקונית של ארהב

האם אתה מוכן לצאת למסע מדהים לעיר שאף פעם לא ישנה? מציאת חבילות הנופש הטובות ביותר לחקור את העיר ניו יורק האייקונית מעולם לא הייתה קלה יותר. בין אם אתה חובב היסטוריה, חובב קניות או חובב אוכל, לתפוח הגדול יש משהו לכולם. אז, הדקו את חגורות הבטיחות, ובואו נצלול לעולם של אפשרויות טיול לני יורק בעלויות סבירות.