אטרקציות בצפון כולל קברי צדיקים

תוכן עניינים

 

אנשים רבים בוחרים לנסוע לחו"ל בכדי לטייל ולראות נופים קסומים מבלי להבין שצפון הארץ שלנו יפה לא פחות. הצפון הינו גדול ורחב ומלא בפינות חמד בכל מקום אליו תפנו את מבטכם. תוכלו למצוא בו אטרקציות רבות ומגוונות המתאימות לאנשים פרטיים, זוגות ומשפחות מרובות ילדים. זהו מקום מופלא להעביר בו את זמנכם בין אם מדובר בטיול באמצע שבוע ובין אם מדובר בסוף שבוע נעים, אין ספק כי צפון הארץ הינו המקום היפה ביותר לטייל בו לאוהבי הטבע והשדות הירוקים.

ממגוון אטרקציות בצפון

מלבד הנופים היפים והרעננים בהם ניתן לצפות הן בזמן הנסיעה והן במצפורים או פינות חמד יפות הצפון כולל מספר אטרקציות מיוחדות:

  • קיאקים- שיט קיאקים הינו אחת האטרקציות הייחודיות לצפון. הוא מתאים עבור משפחות בעלות ילדים או עבור זוגות ובודדים. תוכלו למצוא מסלולים רגועים יותר ומסלולים מעט יותר סוערים. כך או כך אין ספק כי השילוב של מים ואדרנלין הינו השילוב האולטימטיבי בעיקר בחודשי הקיץ החמים.
  • טיולי אופניים- אחת האפשרויות הקסומות הינה טיולי אופניים. דמיינו את עצמכם רוכבים על אופניים עם אדם אהוב לאורך הכנרת בזמן השקיעה. מדובר בחוויה מהנה במיוחד המספקת מרגוע לנפש.
  • טרקטורונים- טיולי טרקטורונים הינה אחת האטרקציות האהובות ביותר על הקהל הישראלי. אמנם ניתן למצוא טיולי טרקטורונים בכל רחבי הארץ אך אין ספק כי הטיול בשטחי הצפון הינו מיוחד במינו כיוון שהוא כולל הן את החוויה של הטרקטורון והן את הנופים היפים של הצפון.

טיולים לקברי צדיקים

צפון הארץ משופע בקברי צדיקים רבים אשר גילה האר"י הקדוש לפני שנים רבות. כמעט בכל פינה, שביל או דרך בה תיסעו תוכלו להיתקל בקברי צדיקים, ישנם מוכרים יותר וישנם מוכרים פחות. מעבר בקברי צדיקים יוסיף לטיול שלכם קדושה ואור אשר שום אטרקציה אחרת לא תוכל להוסיף. במידה והנכם מגיעים לטבריה תוכלו לקפוץ לציונו של רבי מאיר בעל הנס. רבי מאיר היה מתלמידיו הגדולים ביותר של רבי עקיבא וידוע כי היה בעל יכולת מיוחדת לעזור לאנשים לחוות ישועות גדולות בכל צרה או קושי בו נתקלו במהלך חייהם. לכן, אם אתם מחפשים דרך ייחודית להעביר את היום שלכם וגם לזכות בניסים מעל הטבע עלו לציונו של רבי מאיר, לא תתחרטו על כך.

הייחודיות של צפון הארץ

צפון הארץ הנו אזור מיוחד במינו כיוון שהוא יכול לספק מגוון רחב של אטרקציות מסוגים שונים. בין אם אתם מעוניינים בקצת אדרנלין, באטרקציה הכוללת מים או בחוויה מעט יותר עילאית וקדושה הצפון הוא המקום הנכון עבורכם. בנוסף לנופים המרהיבים ושובי העיניים והלב, לבתי המלון והצימרים המופלאים ולמעיינות הרבים הצפון יספק לכם חופשה נעימה, נינוחה ואיכותית. כל שעליכם לעשות הוא רק להניע את הרכב ופשוט לעלות צפונה לחוויה פיזית ורוחנית שלא תשכחו זמן רב.

יוון
חופשת סוף שבוע של תענוגות אינסופיים ביוון

ברחו ליוון לסוף שבוע מלא בחוויות בלתי נשכחות ונפלאות שובות לב. עם הנופים המדהימים שלה, ההיסטוריה העשירה והמטבח מעורר הפה שלה, יוון מציעה יעד מושלם להתחדש ולהתמכר ליופי של הים התיכון.

סבא וסבתא
תהיו בטוחים שסבא וסבתא מכוסים: ביטוח החמרה במצב רפואי קיים

גיל הזהב הוא תקופה מצוינת לצאת לטייל בחו"ל, ביטוח נסיעות מותאם מגן על מבוגרים מפני הוצאות כבדות במקרה חירום רפואי בחו"ל. מדוע יש צורך בהרחבת החמרה במצב רפואי קיים לבני גיל הזהב והאם תקופת שהותם בחו"ל שונה מזו של מבוטחים צעירים יותר? כל מה שצריך לדעת נמצא במאמר הבא.

5 שאלות והמון תשובות על המלדיבים

"חופשה באיים המלדיביים" היא שם נרדף לחלום רחוק של שקט ושלווה, בתוך חיינו המאד סוערים בארץ הזו. כולנו עובדים קשה מידי, רצים אחרי הזנב של

פתיחת החוויה האולטימטיבית: מציאת חבילות החופשה הטובות ביותר לחקור את ניו יורק האיקונית של ארהב

האם אתה מוכן לצאת למסע מדהים לעיר שאף פעם לא ישנה? מציאת חבילות הנופש הטובות ביותר לחקור את העיר ניו יורק האייקונית מעולם לא הייתה קלה יותר. בין אם אתה חובב היסטוריה, חובב קניות או חובב אוכל, לתפוח הגדול יש משהו לכולם. אז, הדקו את חגורות הבטיחות, ובואו נצלול לעולם של אפשרויות טיול לני יורק בעלויות סבירות.