כיצד ניתן להוזיל את עלויות הביטוח לחו"ל?

תוכן עניינים

נסיעת עסקים, טיול ארוך עם החברים אחרי הצבא או סוף שבוע רומנטי בפריז – אם רוצים להבטיח את שלומנו מבחינה רפואית אך גם מבחינות רבות אחרות בנסיעה לחו"ל, יש צורך בביטוח נסיעות. צרה תמיד יכולה להתרחש, בטח בימנו כשיש מגפות שמשתוללות בעולם, שינויים רבים בתנועת המטוסים ואיומים מכל פינה. איך בוחרים ביטוח נסיעות ולמה חובה לבצע השוואת מחירים לפני שבוחרים את הביטוח? הכנו עבורך מדריך שממש שווה לקרוא.

 

מי מספק כיום ביטוח נסיעות לחו"ל?

כיום ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל ממגוון רחב של חברות, החל מחברות שמספקות שירות בכרטיס בהחזר מידי בעת טיפול רפואי בחו"ל וכיסויים רבים הכוללים ביטול טיסה בגלל בידוד, ועד קופות החולים שמספקות ביטוחים רפואיים זולים וכוללות בתוכן גם איבוד כבודה. יש סוגים שונים של ביטוחים שיכולים להתאים לנסיעות שונות לחו"ל, לדוגמה, ביטוח תרמילאים שונה מאוד מביטוח של נסיעה רומנטית לסוף שבוע, כך גם נסיעות עסקים ונסיעות עם המשפחה ועם ילדים קטנים.

 

על מה אנחנו צריכים להסתכל בפוליסת הביטוח?

כאשר בוחרים ביטוח נסיעות לחול בזול כדאי תמיד להסתכל על האותיות הקטנות. זול לאו דווקא אומר פחות שירותים, אך לעיתים דווקא האותיות הקטנות פתאום יבהירו לנו שגובה ההשתתפות גבוה במיוחד, או שאין כיסוי שממש חשוב לנו שיהיה בפוליסה. כדאי לזכור שהתפקיד של הפוליסה הוא לספק כיסוי, לכל מצב שאנחנו יכולים להיקלע אליו בנסיעה. כך למשל אם אנחנו יוצאים לטיול סקי או צלילה, אנחנו צריכים ביטוח שמכסה עבור סכנות שקשורות לתחומים אלו באופן ספציפי.

 

אז כיצד יודעים איזו פוליסה היא הכי משתלמת?

כאשר מחפשים אחר ביטוח נסיעות לחו"ל השוואת מחירים היא הכרחית, אך יש לבצע אותה בצורה נבונה תוך בחינת כל הפרמטרים בביטוח. יש לבחון את גובה ההשתתפות העצמי במקרים שונים של פציעה, אשפוז, מקרים של חילוץ והצלה, חלילה הטסת גופה ארצה, השתתפות או תשלום מידי במקרה של פציעה גיבוס, טביעה וכדומה. כמו כן, יש כיום לכל הפוליסות תוספות שונות שאנו מצפים לקבל בתשלום מועט, לדוגמה, פיצוי עבור איבוד כבודה, החזר כספי במקרה של ביטול בשל הידבקות במחלת הקורונה ועוד.

 

כיצד מבצעים את השוואת המחירים?

רוב האנשים חושבים שהשוואת מחירים היא מה שהייתה בעבר, טלפונים, טבלאות, דפים על גבי דפים של חשבונות וחישובים אך לא – זו ממש לא התמונה כיום. כלים טכנולוגיים מתקדמים מאפשרים לנו לבצע השוואת מחירים כמעט בכל תחום בקלות, מהירות ובלי שום מאמץ. אנחנו מגדירים מה אנחנו צריכים, והמערכת יודעת כבר לחפש עבורנו את הפוליסות המתאימות, אפילו עם דירוג מהמחיר הנמוך לגבוה.

 

איך עושים את זה בצורה המדויקת ביותר?

קודם כל מגדירים במערכת השוואת המחירים את תאריכי הנסיעה לחו"ל, את יעד הטיול וכמובן את סוג הטיול. לדוגמה, טיול של סוף שבוע לאנגליה, או טיול של שלושה חודשים בדרום אמריקה וכן הלאה. לאחר מכן המערכת מוצאת את הפוליסות המשתלמות ביותר ואף מספקת את הקישורים המתאימים לחברות הביטוח בהן ניתן לרכוש את הפוליסה. התהליך כולו לא צריך להיות ארוך יותר מכמה דקות בודדות, כמו כן, סוכני הנסיעות גם כן יכולים לבצע את ההשוואה על פי סוג הטיול ותנאיו.

לסיכום, לא קונים ביטוח נסיעות לחו"ל מבלי לערוך השוואת מחירים לפני כן לסוגי הביטוחים ומוודאים שכל הפרמטרים החשובים בטיול הספציפי כלולים בפוליסה. קוראים את האותיות הקטנות ובוחרים מתוך החברות את הפוליסה שמספקת את הכיסוי הרחב ביותר במחיר המשתלם ביותר.

יוון
חופשת סוף שבוע של תענוגות אינסופיים ביוון

ברחו ליוון לסוף שבוע מלא בחוויות בלתי נשכחות ונפלאות שובות לב. עם הנופים המדהימים שלה, ההיסטוריה העשירה והמטבח מעורר הפה שלה, יוון מציעה יעד מושלם להתחדש ולהתמכר ליופי של הים התיכון.

סבא וסבתא
תהיו בטוחים שסבא וסבתא מכוסים: ביטוח החמרה במצב רפואי קיים

גיל הזהב הוא תקופה מצוינת לצאת לטייל בחו"ל, ביטוח נסיעות מותאם מגן על מבוגרים מפני הוצאות כבדות במקרה חירום רפואי בחו"ל. מדוע יש צורך בהרחבת החמרה במצב רפואי קיים לבני גיל הזהב והאם תקופת שהותם בחו"ל שונה מזו של מבוטחים צעירים יותר? כל מה שצריך לדעת נמצא במאמר הבא.

5 שאלות והמון תשובות על המלדיבים

"חופשה באיים המלדיביים" היא שם נרדף לחלום רחוק של שקט ושלווה, בתוך חיינו המאד סוערים בארץ הזו. כולנו עובדים קשה מידי, רצים אחרי הזנב של

פתיחת החוויה האולטימטיבית: מציאת חבילות החופשה הטובות ביותר לחקור את ניו יורק האיקונית של ארהב

האם אתה מוכן לצאת למסע מדהים לעיר שאף פעם לא ישנה? מציאת חבילות הנופש הטובות ביותר לחקור את העיר ניו יורק האייקונית מעולם לא הייתה קלה יותר. בין אם אתה חובב היסטוריה, חובב קניות או חובב אוכל, לתפוח הגדול יש משהו לכולם. אז, הדקו את חגורות הבטיחות, ובואו נצלול לעולם של אפשרויות טיול לני יורק בעלויות סבירות.