ביטוח נסיעות לחול – לא סומכים על המזל ועושים ביטוח בזמן

תוכן עניינים

במשך השנים השתרשה בישראל, לצערנו, גישת ה"סמוך, יהיה בסדר". זו שאומרת קודם נעשה ואחר כך נחשוב או להבדיל, קודם נעשה ואחר כך נצטער שלא חשבנו על זה קודם. בשביל להימנע מגישה זו עלינו להתנהל בצורה אחראית ונכונה, קודם נחשוב, נלמד, נתכנן, נקבל החלטה שקולה ונבצע אותה.

זה נכון בהרבה מאוד היבטים, אחד מהם מתייחס לנסיעות לחו"ל ודווקא בהיבט שאנחנו אמורים לחשוב, לשקול ולהתנהל בו בצורה אחראית ובוגרת. הכוונה היא לכל מה שקשור לביטוח נסיעות כשאנחנו נוסעים ליעד כזה או אחר.

אנשים שאינם מתנהלים בצורה אחראית, בוחרים הרבה פעמים להסתמך על מזל ועל כך שלא יקרה להם כלום, ולכן הם נוסעים מבלי לקנות ביטוח נסיעות לחול. מאוד ייתכן שלא יקרה להם באמת שום דבר והם יוכלו לחזור לארץ שלמים ובריאים, אך אם חס וחלילה יקרה להם משהו, אזי שהם עלולים למצוא את עצמם בבעיה רצינית.

ביטוח נסיעות לחו"ל זו הדרך שלנו להבטיח שאם חס וחלילה קורה לנו משהו בזמן שאנחנו נמצאים מחוץ לגבולות ישראל, אזי שנוכל לקבל החזרים כספיים על ההוצאות שעשינו בעקבות כך. מדובר על הוצאות רפואיות ואחרות. כל פוליסת ביטוח מתייחסת למאפיינים שונים וכוללת שורה ארוכה של כיסויים עם סכומים שונים.

למה אסור להסתמך על המזל במקרה כזה?

כשאנחנו נוסעים לחו"ל, אין לנו מושג מה עלול לקרות לנו שם. במקרים רבים, אנחנו לא נוסעים לטיול או מקום שאמור לסכן אותנו, אך מספיק שנהיה מעורבים בתאונת דרכים או שניפול במדרגות במלון או אפילו נחלה במחלה, בשביל שנצטרך לקבל טיפול רפואי במקום.

במקרה כזה, אם אין לנו ביטוח נסיעות לחו"ל הרי שנידרש לשלם בעצמנו את כל ההוצאות הכספיות הכרוכות בכך מבלי לקבל החזר כספי. זה יכול להגיע לסכומים של אלפי ועשרות אלפי שקלים, תלוי במקרה.

אם אנחנו רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל, נרוויח מספר דברים מכך. ראשית, נוכל ליהנות משורה ארוכה של כיסויים הקשורים לטיפול עצמו. שנית, לא נצטרך לחסוך בטיפולים. כלומר, נוכל לפנות לרופאים איכותיים ולקבל טיפול ברמה גבוהה. שלישית, באופן טבעי אם המעמסה הכספית יורדת מאיתנו, אז יהיה לנו הרבה יותר קל להתפנות לטפל בעצמנו בראש שקט.

צריך לזכור, הביטוח משרת אותנו כל עוד אנחנו נמצאים בחו"ל מהיום בו אנחנו ממריאים מהארץ ועד היום שאנחנו חוזרים לישראל.

איך רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל

בשביל לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל יש להיכנס ל-Wobi, לעשות השוואה בין חברות שונות באתר, להחליט על פי ההצעות שאנחנו מקבלים מהן, איזו הצעה הכי משתלמת עבורנו מבחינה כספית ומבחינת כיסויים ולרכוש בקלות ובמהירות אונליין. זו הדרך הטובה ביותר לרכוש ביטוח נסיעות שגם יציע לנו את התנאים הטובים ביותר וגם יחסוך לנו כסף.

 

 

חבילות סלולר
חבילות סלולר זולות לחול באמצעות esim

אם אתם טסים לחול בכדי לטייל, לצרכי עבודה, לבקר משפחה או חברים שלא ראיתם הרבה זמן או לכל צורך אחר, אתם בטח יודעים שאחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות הוא למצוא את הפתרון שיאפשר לכם לתקשר עם חברים ומשפחה בארץ בצורה תקינה, טובה וכמובן זולה, כיום הפתרון הטוב ביותר המוצע לכל אדם שטס לחול, על מנת לשמור על קשר עם הארץ הוא: eSIM. אם אתם שואלים את עצמכם במה מדובר ולמה כדאי לכם לבחור דווקא בו, כדאי מאוד שתמשיכו לקרוא את הדברים הבאים.

קפריסין
חקר דירות מובילות בפאפוס, קפריסין

פאפוס, הממוקמת בחוף הדרום מערבי של קפריסין, היא עיירה ציורית הידועה בחופים המדהימים, בהיסטוריה העשירה ובתרבות התוססת שלה. הוא מציע שילוב מושלם של רגיעה וחקר, מה שהופך אותו ליעד אידיאלי לחופשה יוקרתית.

יוון
חופשת סוף שבוע של תענוגות אינסופיים ביוון

ברחו ליוון לסוף שבוע מלא בחוויות בלתי נשכחות ונפלאות שובות לב. עם הנופים המדהימים שלה, ההיסטוריה העשירה והמטבח מעורר הפה שלה, יוון מציעה יעד מושלם להתחדש ולהתמכר ליופי של הים התיכון.