הוצאת דרכון אירופאי לחופשה בחו"ל

תוכן עניינים

אזרחות האיחוד האירופי

האיחוד האירופי הוא איחוד של 28 מדינות חברות. דרכון האיחוד האירופי הוא מסמך מעבר המאפשר למחזיק בו לחיות, לעבוד וללמוד בכל מדינה בתוך האיגוד. דרכון האיחוד האירופי מונפק על ידי כל מדינה חברה בנפרד ואין לה רשות אחת שמנפיקה אותו. ברוב המקרים, כל אחד יכול להגיש בקשה לדרכון האיחוד האירופי אם הוא חי באירופה יותר מחמש שנים. אזרח גרמני דור שני עשוי להגיש בקשה לדרכון של האיחוד האירופי בטענה שאביו נולד בגרמניה לפני מלחמת העולם השנייה ואמו נולדה לאחר 1945. המטרה העיקרית של אזרחות האיחוד האירופי היא לאפשר לאזרחיו לטייל בחופשיות בתוך אירופה ללא צורך לעבור הליכי הגירה בכל פעם שהם חוצים גבול או מחליפים מדינות.

דרכונים הם חלק משמעותי מהזהות שלנו והם מספקים הוכחה לאזרחות ואזרחות. אם אתה צריך לנסוע, לעבוד או ללמוד בחו"ל, חשוב להצטייד בדרכון שמונפק על ידי המדינה שבה אתה גר. חוק חדש של האיחוד האירופי ייכנס לתוקף משנת 2021 אשר יאפשר לאזרחי האיחוד האירופי להגיש בקשה לדרכון חדש ללא צורך לגור במדינת מגוריהם במשך שלוש שנים. לאחר פרישת בריטניה מהאיחוד האירופי, תהליך הגשת בקשה לדרכון אירופאי הפך לקשה הרבה יותר. תהליך הבקשה יכול להימשך עד שישה חודשים ודורש תיעוד רב. ככזה, חשוב לאנשים להבין מה הם צריכים לעשות כדי להגיש בקשה לדרכון אירופאי.

האיחוד האירופי – מה זה?

האיחוד האירופי הוא איחוד פוליטי, כלכלי וחברתי של 28 מדינות חברות. זהו אחד האזורים הכלכליים הגדולים בעולם. לאיחוד האירופי יש דרכון המאפשר לאזרחיו לטייל בחופשיות במדינות האיחוד האירופי ללא כל דרישות ויזה. דרכון האיחוד האירופי הוצג בשנת 1952 ומאז הונפק לכל אזרחי המדינות החברות שחיו בארצם לפחות חמש שנים. האיחוד האירופי מנפיק דרכונים לאזרחיו מאז שנות ה-50. הכנסת הדרכון האירופי הראשון הייתה אבן דרך בפיתוח האזרחות הבינלאומית.

הדרכון האירופי הראשון הונפק ב-2 בנובמבר 1954 להוד מלכותה המלכה אליזבת השנייה. זה היה תקף לנסיעות בתוך אירופה והוא יכול לשמש כמסמך זיהוי עבור כל המדינות החברות בקהילה הכלכלית האירופית (EEC). דרכון אירופאי הוא מסמך המונפק על ידי מדינה חברה באיחוד האירופי לאזרחיה. הוא משמש כהוכחה לזהות ולאום, והוא מקל על התנועה החופשית של אנשים בתוך האיחוד האירופי. האיחוד האירופי מנפיק דרכונים מאז 1952. כל מדינה באירופה מלבד ליכטנשטיין, מונקו וסן מרינו, חתומה על הסכם שנגן מה שאומר שכולם חלק מאזור שנגן.

למידע נוסף ביקרו באתר שלנו: europassport.co.il

חבילות סלולר
חבילות סלולר זולות לחול באמצעות esim

אם אתם טסים לחול בכדי לטייל, לצרכי עבודה, לבקר משפחה או חברים שלא ראיתם הרבה זמן או לכל צורך אחר, אתם בטח יודעים שאחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות הוא למצוא את הפתרון שיאפשר לכם לתקשר עם חברים ומשפחה בארץ בצורה תקינה, טובה וכמובן זולה, כיום הפתרון הטוב ביותר המוצע לכל אדם שטס לחול, על מנת לשמור על קשר עם הארץ הוא: eSIM. אם אתם שואלים את עצמכם במה מדובר ולמה כדאי לכם לבחור דווקא בו, כדאי מאוד שתמשיכו לקרוא את הדברים הבאים.

קפריסין
חקר דירות מובילות בפאפוס, קפריסין

פאפוס, הממוקמת בחוף הדרום מערבי של קפריסין, היא עיירה ציורית הידועה בחופים המדהימים, בהיסטוריה העשירה ובתרבות התוססת שלה. הוא מציע שילוב מושלם של רגיעה וחקר, מה שהופך אותו ליעד אידיאלי לחופשה יוקרתית.

יוון
חופשת סוף שבוע של תענוגות אינסופיים ביוון

ברחו ליוון לסוף שבוע מלא בחוויות בלתי נשכחות ונפלאות שובות לב. עם הנופים המדהימים שלה, ההיסטוריה העשירה והמטבח מעורר הפה שלה, יוון מציעה יעד מושלם להתחדש ולהתמכר ליופי של הים התיכון.