מלון בראשית בישראל: פנינה נסתרת במדבר

תוכן עניינים

ממוקם בלב מדבר הנגב, מלון בראשית בישראל הוא פנינה נסתרת המציעה חוויה בלתי נשכחת לאורחיו. מלון ידידותי לסביבה זה מתהדר בחדרי אירוח מפוארים, נופים מדהימים ומתקנים יוצאי דופן שהופכים אותו ליעד ייחודי למטיילים המחפשים רגיעה והרפתקאות בלב הטבע. אז למה אתם מחכים הזמינו עוד היום חופשה רומנטית במלון בראשית.

היסטוריה של המלון

מלון בראשית נוסד בשנת 2015 על ידי קבוצת יזמים ישראלים שחלקו את התשוקה לתיירות בת קיימא ולשמירה על היופי הטבעי של מדבר הנגב. הם דמיינו מלון שישתלב בצורה חלקה עם הנוף המדברי תוך שהוא מציע לאורחים שהות יוקרתית ונוחה.

מיקום וסביבה

מלון בראשית ממוקם באזור רמת הנגב בדרום הארץ, הידוע בנוף עוצר הנשימה ובתצורות גיאולוגיות ייחודיות. המלון מוקף בהרים מחוספסים, דיונות חוליות ומרחבים עצומים של שממה מדברית, המספקים מפלט מושלם מההמולה של חיי העיר.

מקומות לינה

מלון בראשית כולל 34 סוויטות מפוארות המעוצבות להשתלב עם הסביבה הטבעית תוך מתן כל נוחות ונוחות לאורחים. הסוויטות מרווחות ומעוצבות באלגנטיות, עם חלונות גדולים המספקים נופים מדהימים של המדבר שמסביב. לכל סוויטה מרפסת או טרסה פרטית, מיזוג אוויר, מקרר קטן וטלוויזיה בעלת מסך שטוח.

מקום

מלון ברשית, הממוקם בלב מדבר יהודה, הוא נווה מדבר של יוקרה בתוך נוף טבעי עוצר נשימה. המלון נמצא רק 90 דקות נסיעה מתל אביב, מה שהופך אותו לנגיש בקלות מכל מקום בארץ. המלון נמצא גם בסמיכות למספר אטרקציות תיירותיות פופולריות, לרבות ים המלח, מצדה ושמורת עין גדי. 

מתקנים

מלון בראשית מציע מגוון רחב של מתקנים ושירותים על מנת להבטיח שהייה נוחה ומהנה לאורחיו. המלון כולל בריכה חיצונית מהממת, מרכז כושר חדיש וספא מפואר המציע מגוון טיפולים ועיסויים. במלון יש גם דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה, שירות קונסיירז' ואינטרנט אלחוטי חינם בכל רחבי המלון.

חדרים

מלון בראשית מציע 111 חדרים וסוויטות מפוארים, כל אחד מעוצב על מנת לספק את מירב הנוחות והרוגע. החדרים מצוידים במגוון של מתקנים מודרניים, לרבות מיזוג אוויר, טלוויזיות בעלות מסך שטוח, מיני בר ומכונות קפה. המלון מציע גם מגוון סוגי חדרים שיתאימו לצרכים והעדפות שונות, לרבות חדרים סטנדרטיים, חדרי דלוקס וסוויטות.

אפשרויות לסעודה

מלון בראשית מציע מגוון אפשרויות לסעודה כדי לספק כל חיך. המסעדה הראשית של המלון, טרגון, מגישה מגוון רחב של מנות בהשראת המטבח הים תיכוני והמזרח תיכוני. המסעדה מציעה גם מגוון אפשרויות צמחוניות וללא גלוטן. במלון יש גם בר לצד הבריכה וטרקלין לובי המגיש מגוון של משקאות וחטיפים קלים.

פעילויות

מלון בראשית מציע מגוון פעילויות להנעת אורחים במהלך שהותם. מיקומו של המלון בלב מדבר יהודה מציע הזדמנות ייחודית לחקור את הנוף הטבעי המדהים. המלון מציע טיולים מודרכים וטיולי ג'יפים למצדה, ים המלח ושמורת הטבע עין גדי. המלון מציע גם מגוון של ספורט מים ופעילויות חוף בים המלח הסמוך.

חבילות סלולר
חבילות סלולר זולות לחול באמצעות esim

אם אתם טסים לחול בכדי לטייל, לצרכי עבודה, לבקר משפחה או חברים שלא ראיתם הרבה זמן או לכל צורך אחר, אתם בטח יודעים שאחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות הוא למצוא את הפתרון שיאפשר לכם לתקשר עם חברים ומשפחה בארץ בצורה תקינה, טובה וכמובן זולה, כיום הפתרון הטוב ביותר המוצע לכל אדם שטס לחול, על מנת לשמור על קשר עם הארץ הוא: eSIM. אם אתם שואלים את עצמכם במה מדובר ולמה כדאי לכם לבחור דווקא בו, כדאי מאוד שתמשיכו לקרוא את הדברים הבאים.

קפריסין
חקר דירות מובילות בפאפוס, קפריסין

פאפוס, הממוקמת בחוף הדרום מערבי של קפריסין, היא עיירה ציורית הידועה בחופים המדהימים, בהיסטוריה העשירה ובתרבות התוססת שלה. הוא מציע שילוב מושלם של רגיעה וחקר, מה שהופך אותו ליעד אידיאלי לחופשה יוקרתית.

יוון
חופשת סוף שבוע של תענוגות אינסופיים ביוון

ברחו ליוון לסוף שבוע מלא בחוויות בלתי נשכחות ונפלאות שובות לב. עם הנופים המדהימים שלה, ההיסטוריה העשירה והמטבח מעורר הפה שלה, יוון מציעה יעד מושלם להתחדש ולהתמכר ליופי של הים התיכון.