טיסות למילאנו – המקום הנכון לטייל בו, כל הזמן

תוכן עניינים

אין הרבה מדינות שמושכות אליהן תיירים בכמויות גדולות, מכל העולם, כמו איטליה, ואין הרבה מדינות שישראלים נהנים לבקר בהן ולחזור אליהן שוב ושוב כמו איטליה. עצם העובדה שמדובר במדינה קרובה, זמן הטיסה אליה הוא קצר יחסית, מזג האוויר הוא אידיאלי ברוב הימות השנה, וכמובן האוכל, האופנה, התרבות והאתרים, מושכים לאיטליה תיירים ישראלים אשר נהנים לחזור אליה בכל פעם מחדש.

כידוע, איטליה מחולקת במובנים רבים בין צפון לדרום. אחת הערים המייצגות את הצפון היא מילאנו המהווה מוקד משיכה, לא רק לתיירים אלא גם לאנשי עסקים ולאנשים העוסקים במקצועות שונים. בין היתר, בזכות העובדה שמילאנו נחשבת לאחת מבירות האופנה אם לא בירת האופנה הבכירה, הרי שהעיר מושכת אליה הרבה מאוד גברים ונשים המעוניינים ליהנות מבתי האופנה הפרוסים בעיר, מעצבים ומעצבות המעוניינים ללמוד ולהציג בעיר וכן צעירים וצעירות המבקשים ללמוד ולעבוד בה.

כל מי שמחפש היום טיסות למילאנו לא יתקשה למצוא. כמעט מדי יום יוצאות טיסות אל העיר של חברות תעופה שונות. טיסה מישראל למילאנו נמשכת קצת מעל לארבע שעות וזו כמובן טיסה ישירה. משדה התעופה אפשר להשתמש בתחבורה ציבורית או לשכור רכב על מנת להגיע אל בית המלון בעיר.

 

מתי נכון לבקר במילאנו?

כאמור, מזג האוויר באיטליה הוא נוח ברוב ימות השנה, מדובר במזג אוויר ים תיכוני קלאסי. גם במילאנו אפשר ליהנות ממזג אוויר נוח, ויחד עם זאת החודשים המומלצים לביקור הם ממרץ-אפריל עד אוקטובר בערך. מדובר על תקופת אביב-קיץ, אז הטמפרטורות עולות והרבה יותר נוח ונעים לטייל.

יש לקחת בחשבון, מדובר באחת הערים הכי מתויירות בעולם, לא רק באירופה או באיטליה, ולכן אם אתם בוחרים לטייל בעיר בתקופת הקיץ, תשריינו לעצמכם מקום בהקדם, גם טיסה וגם בית מלון. כמו כן, תצטרכו לקחת בחשבון שהעיר תהיה עמוסה במטיילים וזה בוודאי יכול להשפיע על הטיול שלכם בצורות שונות.

 

איפה מומלץ לבקר בעיר?

העיר מילאנו מציעה הרבה מאוד אטרקציות ייחודיות אותן אסור להחמיץ ומומלץ מאוד לבקר בהן. מלבד בתי אופנה מפוארים, קניונים ורחובות מרשימים בהם אפשר לספוג את האווירה האיטלקית, המילאנזית הידועה, הרי שבעיר ישנם עוד אטרקציות ואתרים שרצוי לבקר בהם.

הדואמו שנמצאת במרכז העיר. זוהי הקתדראלה המרכזית של העיר אשר מושכת אליה אלפי תיירים מדי שנה. מדובר במבנה מרשים ביופיו ובגודלו. זה מבנה גותי עתיק, שיכול להכיל למעלה מ-4000 מבקרים.

מקום נוסף בו מומלץ לבקר, הוא בית האופרה לה סקאלה. אפשר לבקר בו גם מבלי לרכוש כרטיס להופעה, אך כמובן שאם אתם חובבי אופרה, מומלץ מאוד להגיע לאחת ההופעות המועלות בו, בשביל ליהנות מהחוויה שמספק המקום וכן מהחוויה לשמוע ולראות אופרה איטלקית באיטליה.

חובבי כדורגל, לא יכולים להרשות לעצמם להפסיד ביקור בסן סירו, האצטדיון המפורסם של שתי הקבוצות הביתיות, מילאן ואינטר. רצוי להיכנס כרטיס מבעוד מועד בשביל לראות משחק ליגה בזמן שהותכם בעיר.

חבילות סלולר
חבילות סלולר זולות לחול באמצעות esim

אם אתם טסים לחול בכדי לטייל, לצרכי עבודה, לבקר משפחה או חברים שלא ראיתם הרבה זמן או לכל צורך אחר, אתם בטח יודעים שאחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות הוא למצוא את הפתרון שיאפשר לכם לתקשר עם חברים ומשפחה בארץ בצורה תקינה, טובה וכמובן זולה, כיום הפתרון הטוב ביותר המוצע לכל אדם שטס לחול, על מנת לשמור על קשר עם הארץ הוא: eSIM. אם אתם שואלים את עצמכם במה מדובר ולמה כדאי לכם לבחור דווקא בו, כדאי מאוד שתמשיכו לקרוא את הדברים הבאים.

קפריסין
חקר דירות מובילות בפאפוס, קפריסין

פאפוס, הממוקמת בחוף הדרום מערבי של קפריסין, היא עיירה ציורית הידועה בחופים המדהימים, בהיסטוריה העשירה ובתרבות התוססת שלה. הוא מציע שילוב מושלם של רגיעה וחקר, מה שהופך אותו ליעד אידיאלי לחופשה יוקרתית.

יוון
חופשת סוף שבוע של תענוגות אינסופיים ביוון

ברחו ליוון לסוף שבוע מלא בחוויות בלתי נשכחות ונפלאות שובות לב. עם הנופים המדהימים שלה, ההיסטוריה העשירה והמטבח מעורר הפה שלה, יוון מציעה יעד מושלם להתחדש ולהתמכר ליופי של הים התיכון.