טיול פרטי לאוסטרליה – להגשים את החלום

תוכן עניינים

פעם, בשנות השמונים, דודו טופז באחת מתוכניות הבידור שלו הסביר שהוא רוצה לטוס לאוסטרליה, כי זה המקום הכי רחוק שהוא מצא על המפה. לא מעט ישראלים חשים אותו דבר ולכן הם רוצים לבקר ביבשת הרחוקה.

זה נכון שיש לא מעט יעדים רחוקים מישראל, אך נדמה שאוסטרליה היא היעד הרחוק והנכסף ביותר. משך זמן הטיסה הוא 17 שעות ללא עצירה (בשנים האחרונות החלו טיסות ישירות לסידני). רבים בוחרים לעשות את הדרך עם עצירה במדינות שונות, בפרט במזרח הרחוק, זאת בשביל לא לשהות במטוס כל כך הרבה זמן ברצף.

טיול פרטי לאוסטרליה הפך להיות מוצר מאוד מבוקש, הן בקרב צעירים אשר משתחררים מהצבא ורוצים להתרחק, לנקות את הראש ולחזור אחרי כמה חודשים לישראל בשביל להתחיל את החיים האמיתיים, והן בקרב זוגות ומבוגרים, שמעוניינים לחוות את החוויה הייחודית, הן של הטיסה, אך יותר מזה, של ביקור ביבשת גדולה המציעה מגוון רחב של אפשרויות של אתרים ומקומות, יעדים ובילויים שונים.

להביל מארצות הברית, אותה אנחנו "חיים" דרך סדרות טלוויזיה, קולנוע, ספרות, הרי שאוסטרליה היא מדינה שונה בהקשר זה. אומנם מדובר על מקום מערבי לגמרי אשר עד היום מושפע מאורח החיים והתרבות הבריטית, זכר לימים בהם שלטה שם הממלכה, ועדיין, מדובר על מקום שונה, הן בגלל אופי האוכלוסייה, ההיסטוריה, ולא מעט בזכות העובדה שחלק גדול מהמדינה הוא מדבר, ומנגד, היא מוקפת חופים מרהיבים המושכים תיירים שגולשים, צוללים, מבצעים ספורט ימי ועוד.

 

איך יוצרים טיול פרטי לאוסטרליה?

היום אנחנו יכולים ליהנות מאופציות שונות של טיולים אל המדינה. האופציה האידיאלית הוא טיול פרטי לאוסטרליה. טיול שאנחנו מארגנים בכוחות עצמנו, על פי התקציב שעומד לרשותנו, בהתאם למשך הזמן שאנחנו מבקשים לשהות במדינה, היעדים והאתרים שמושכים אותנו. אנחנו בונים את המסלול ומחליטים היכן נלון והיכן רק נבקר.

עומדות לרשותנו אופציות נוספות, כגון טיול עצמאי שמאורגן עבורנו על ידי גורמים מקצועיים וכן אנחנו יכולים להצטרף לטיול מאורגן, שנמשך לרוב קרוב לחודש, וכולל בדרך כלל גם ביקור בניו זילנד.

בשביל לארגן טיול פרטי לאוסטרליה, אנחנו צריכים להחליט מה התקציב שלנו, מתי אנחנו רוצים לבקר במדינה, כמה זמן נשהה שם, ואילו מקומות מעניינים אותנו יותר. בדרך כלל הביקור יתחיל בסידני, יכלול ביקור באזורים מדבריים, את החופים של קיינרס, ביקור בבירה מלבורן, ביקור בשמורות טבע, אי הקנגורו וכן ביקורים בשוניות גדולות ושונות.

חשוב לציין, מאחר ואוסטרליה היא מדינה שאנחנו לא נטוס אליה כל שנה, כמו יעדים מסוימים באירופה, אז רצוי מאוד להכין את הטיול היטב, ולנסות לא להחמיץ שום מקום ושום אירוע משמעותי, כך נוכל להרגיש מסופקים בסיום הטיול ולחוש שחווינו את אוסטרליה בצורה הכי טובה שיש.

 

חבילות סלולר
חבילות סלולר זולות לחול באמצעות esim

אם אתם טסים לחול בכדי לטייל, לצרכי עבודה, לבקר משפחה או חברים שלא ראיתם הרבה זמן או לכל צורך אחר, אתם בטח יודעים שאחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות הוא למצוא את הפתרון שיאפשר לכם לתקשר עם חברים ומשפחה בארץ בצורה תקינה, טובה וכמובן זולה, כיום הפתרון הטוב ביותר המוצע לכל אדם שטס לחול, על מנת לשמור על קשר עם הארץ הוא: eSIM. אם אתם שואלים את עצמכם במה מדובר ולמה כדאי לכם לבחור דווקא בו, כדאי מאוד שתמשיכו לקרוא את הדברים הבאים.

קפריסין
חקר דירות מובילות בפאפוס, קפריסין

פאפוס, הממוקמת בחוף הדרום מערבי של קפריסין, היא עיירה ציורית הידועה בחופים המדהימים, בהיסטוריה העשירה ובתרבות התוססת שלה. הוא מציע שילוב מושלם של רגיעה וחקר, מה שהופך אותו ליעד אידיאלי לחופשה יוקרתית.

יוון
חופשת סוף שבוע של תענוגות אינסופיים ביוון

ברחו ליוון לסוף שבוע מלא בחוויות בלתי נשכחות ונפלאות שובות לב. עם הנופים המדהימים שלה, ההיסטוריה העשירה והמטבח מעורר הפה שלה, יוון מציעה יעד מושלם להתחדש ולהתמכר ליופי של הים התיכון.