כל מה שצריך לדעת על פספורטקארד

תוכן עניינים

אם אתם טסים לחו"ל, אתם בוודאי יודעים כי ביטוח נסיעות לחו"ל מהווה דבר חשוב מאוד שבהחלט לא כדאי לוותר עליו. כיום ניתן למצוא לא מעט חברות המציעות ביטוח נסיעות לחו"ל, אך כדאי לדעת כי ביטוח הנסיעות לחו"ל של פספורטקארד מהווה ביטוח יעיל, איכותי וחדשני אשר פועל בשיטה מהפכנית. המבוטח מקבל כרטיס אשראי לאחר שהוא רוכש את הביטוח. במקרה הצורך הכרטיס יכול להיטען והוא יכול לעשות בו שימוש בחו"ל במקרה חירום. כך שבמקרים שבו הוא מאבד את הרכוש שלו, יש לו בעיה רפואית חמורה כלשהי שדורשת טיפול או מענה רפואי מידי ועוד, הוא יקבל את הכסף שהוא זקוק לו בכרטיס הנטען וזאת בהתאם לפוליסה שהוא בחר מראש. אין ספק כי מדובר על אחד היתרונות הבולטים ביותר של הביטוח המדובר, כך שכל אדם שטס לחול ומתרחש מקרה כלשהו שבגינו הוא צריך להפעיל את הביטוח, הוא לא יידרש לעסוק במהלך החופשה בכל הבירוקרטיה והטפסים הנדרשים, אלא הוא יקבל את הכסף שהוא זקוק לו ויעסוק בטפסים רק לאחר סיום הטיול שלו בחזרה בישראל.

 

היתרונות של ביטוח פספורטקארד

לביטוח נסיעות של פספורטקארד יש לא מעט יתרונות שבלתי אפשרי למצוא בביטוח מסוג אחר. כך לדוגמא: ניתן להזמין את הביטוח המדובר אונליין. בעוד שלא כל חברה תציע לכם לבצע הזמנה ממש ברגע האחרון, פספורטקארד הוא ביטוח שניתן לרכוש גם בדרך לשדה התעופה, כאשר ניתן לאסוף אותו בשדה בהליך קצר.

עוד יתרון בולט של הביטוח המדובר הוא שקודם כל משלמים ולאחר מכן עוסקים בכל הבירוקרטיה. פספורטקארד מספקת כרטיס אשראי אשר במקרה הצורך ניתן לטעון באמצעות שיחה אל המוקד, באמצעות הודעת וואטסאפ או באמצעות אפליקציה ייעודית. בתוך כמה דקות תהיה אפשרות להשתמש בכרטיס לצורך תשלום על אובדן כבודה, מקרה רפואי ועוד.

יתרון מוסף הוא שניתן למצוא מגוון רחב של פוליסות אותן ניתן להוסיף לביטוח הנסיעות לרבות ביטוח למכשיר הסלולרי שלכם, ביטוח לנשים בהריון וביטוח במקרים מורכבים יותר. יש את ביטוח הבסיס במחיר קבוע על פי גיל וישנן הרחבות אשר ניתן להוסיף. אם אתם תוהים לגבי פספורטקארד מחיר הרי שהעלות תהיה בהתאם לסוג הרחבת הביטוח שתבחרו.

מעבר לכך חשוב מאוד לדעת כי פספורטקארד זמינים בכל זמן ומכל מקום בעולם. הם מספקים מענה בכל דרך אפשרית ויש מוקד חירום אשר זמין לשירותכם 24 שעות ביממה עם שיחת חינם מכל יעד בעולם.

לא כל חברת ביטוח מציעה ביטוחים מיוחדים כפי שמוצע במקרה הזה. אצל פספורטקארד תמצאו ביטוחים לגיל הזהב, ביטוחים לחולים וביטוח לציוד ספציפי. החברה למעשה מציעה מענה במקום שחברות אחרות אינן מציעות.

 

האם מדובר על הביטוח הטוב ביותר?

אין ספק כי לביטוח המדובר יש מגוון רחב של יתרונות ועל כן, אם אתם מחפשים ביטוח נסיעות לחו"ל, כדאי מאוד שתבדקו את האפיק המדובר. חשוב מאוד שתסגרו את הביטוח המדויק ביותר בהתאם לצרכים שלכם, לאופי הנסיעה שלכם ועוד. אתם יכולים להתייעץ תמיד עם הצוות המקצועי של החברה אשר יסייע לכם לבחור את הפוליסה המתאימה לכם ביותר וכן יסייע לכם בכל עניין טכני העומד על הפרק.

חבילות סלולר
חבילות סלולר זולות לחול באמצעות esim

אם אתם טסים לחול בכדי לטייל, לצרכי עבודה, לבקר משפחה או חברים שלא ראיתם הרבה זמן או לכל צורך אחר, אתם בטח יודעים שאחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות הוא למצוא את הפתרון שיאפשר לכם לתקשר עם חברים ומשפחה בארץ בצורה תקינה, טובה וכמובן זולה, כיום הפתרון הטוב ביותר המוצע לכל אדם שטס לחול, על מנת לשמור על קשר עם הארץ הוא: eSIM. אם אתם שואלים את עצמכם במה מדובר ולמה כדאי לכם לבחור דווקא בו, כדאי מאוד שתמשיכו לקרוא את הדברים הבאים.

קפריסין
חקר דירות מובילות בפאפוס, קפריסין

פאפוס, הממוקמת בחוף הדרום מערבי של קפריסין, היא עיירה ציורית הידועה בחופים המדהימים, בהיסטוריה העשירה ובתרבות התוססת שלה. הוא מציע שילוב מושלם של רגיעה וחקר, מה שהופך אותו ליעד אידיאלי לחופשה יוקרתית.

יוון
חופשת סוף שבוע של תענוגות אינסופיים ביוון

ברחו ליוון לסוף שבוע מלא בחוויות בלתי נשכחות ונפלאות שובות לב. עם הנופים המדהימים שלה, ההיסטוריה העשירה והמטבח מעורר הפה שלה, יוון מציעה יעד מושלם להתחדש ולהתמכר ליופי של הים התיכון.