תהיו בטוחים שסבא וסבתא מכוסים: ביטוח החמרה במצב רפואי קיים

תוכן עניינים

סבא וסבתא

גיל הזהב הוא תקופה מצוינת לצאת לטייל בחו"ל, ביטוח נסיעות מותאם מגן על מבוגרים מפני הוצאות כבדות במקרה חירום רפואי בחו"ל. מדוע יש צורך בהרחבת החמרה במצב רפואי קיים לבני גיל הזהב והאם תקופת שהותם בחו"ל שונה מזו של מבוטחים צעירים יותר? כל מה שצריך לדעת נמצא במאמר הבא.

גיל הזהב הוא תקופה יפה בה האדם מקבל לידיו את המשאב היקר ביותר, זמן. זמן לבלות עם אנשים שאוהבים, לשוב לתחביבים ישנים ולטפח תחביבים חדשים ומעניינים. שנות הפרישה הן הזדמנות מצוינת גם לצאת לראות עולם, לבקר בכל אותם היעדים שתמיד חלמתם עליהם אך נדחקו הצידה מנסיבות החיים. טיסה לחו"ל היא חוויה מדהימה, עם זאת, חשוב לזכור שאנשים מבוגרים נמצאים בסיכון גבוה יותר לבעיות רפואיות, ולכן מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות מותאם, עם כיסוי להחמרה במצב רפואי קיים, שלוקח בחשבון את הצרכים הרפואיים הספציפיים שלהם ומעניק להם פתרון מיטבי. כך תוכלו להבטיח שיטוסו בשלום וישובו בבטחה הביתה. מה כוללת הרחבת החמרה במצב רפואי קיים בביטוח נסיעות לחו"ל והאם תקופת הביטוח של בני גיל הזהב זהה לזו של אדם צעיר יותר? כל מה שרציתם לדעת על ביטוח נסיעות לחו"ל לגיל הזהב נמצא ממש כאן.

 

מדוע צריך ביטוח נסיעות לחו"ל עם כיסוי החמרה במצב רפואי קיים?

ישנן מספר סיבות לכך שבני גיל הזהב זקוקים לביטוח נסיעות לחו"ל מיוחד, הראשונה היא הבלאי הטבעי של הגוף. עם הגיל, אנשים הופכים פגיעים יותר למחלות כרוניות, כמו מחלות לב, סוכרת, ושבץ מוחי. במקרה של אירוע רפואי בחו"ל, עלות הטיפול יכולה להיות גבוהה מאוד.

סיבה שניה, אנשים מבוגרים רבים נוטלים תרופות מרשם באופן קבוע. אם תרופות אלו לא זמינות בחו"ל, זה יכול להוביל לבעיות בריאותיות חמורות. סיבה שלישית לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל מיוחד לבני גיל הזהב, אנשים מבוגרים עשויים להזדקק לשירותים או לציוד מיוחדים, כגון כיסא גלגלים או מקל הליכה. ביטוח נסיעות מיוחד יכול לעזור לכסות את עלויות אלו. בנוסף לגורמים אלו, בני גיל הזהב עשויים להיות בסיכון גבוה יותר לבעיות ביטחוניות, כגון גניבה או אלימות. ביטוח נסיעות מיוחד יכול לעזור לכסות את עלויות הנזקים במקרים אלו.

 

מה ההרחבה הזו כוללת?

ביטוח הנסיעות הסטנדרטי אינו מכסה מצבים רפואיים קיימים, ולכן בני גיל הזהב צריכים לרכוש הרחבה מיוחדת. הרחבת החמרה במצב רפואי קיים מכסה עלויות רפואיות, כגון אשפוז, טיפולים, ותרופות, הנובעות ממחלות כרוניות ובעיות בריאותיות שונות. מחלות המצריכות נטילת תרופות קבועות או השגחה רפואית צמודה כדוגמת: סוכרת, מחלות לב, ניוון שרירים, ולחץ דם.

פירוט המצבים הרפואיים הקיימים הזכאים לכיסוי, משתנה בין חברות הביטוח. מסיבה זו, יש לקרוא בעיון רב את הפוליסות שאתם מוצאים אונליין, כדי לוודא שהן אכן מעניקות כיסוי למצב הרפואי שלכם או של קרוב המשפחה בגיל הזהב שיש לו טיסה לחו"ל באופק.

 

האם חלות איזשהן הגבלות על שהות בני גיל הזהב בחו"ל?

מבוטחים בני גיל הזהב זכאים לביטוח נסיעות עם תקופת ביטוח מוגבלת יותר מאשר מבוטחים צעירים יותר. תקופת הביטוח לגיל הזהב נחתכת בחצי בכל עלייה בגיל ואיתה, עלייה ברמת הסיכון למקרה חירום רפואי בחו"ל. להלן תקופות ביטוח הנסיעות המקסימליות לבני גיל הזהב:

  • גיל 70-75 – תקופת ביטוח מקסימלית של 120 יום
  • גיל 75-80 – ביטוח נסיעות ל-60 יום
  • גיל 80-95 – 30 יום
  • גיל 95 ומעלה – 15 יום

במקרים מסוימים, ניתן לאשר מראש הארכת תקופת הביטוח מעבר לתקופה המקסימלית. כמו כן, ניתן להאריך את הביטוח במידת הצורך במהלך השהות בחו"ל, אך זאת בכפוף לאישור חברת הביטוח.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל עם החמרה במצב רפואי קיים – משווים ומוצאים את הביטוח הכי מתאים

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא חיוני לבני גיל הזהב, מאחר והם נמצאים בסיכון גבוה יותר לבעיות רפואיות. ניתן להרחיב את פוליסת הנסיעות הבסיסית עם כיסוי החמרה במצב רפואי קיים שמכסה מגוון מחלות כרוניות ובעיות רפואיות אופייניות לקבוצה זו ומעניקה פתרונות יעילים.

ביטוח נסיעות לחו"ל עם כיסוי החמרה במצב רפואי קיים, ניתן לרכוש רק באמצעות נציג חברת ביטוח. עם זאת, ניתן להשתמש באתר השוואת ביטוחים כדוגמת בסטי, כדי לבדוק את ההיצע הזמין עבורכם. להשוות מחירים ולבדוק מה עשוי להתאים בהתחשב בתאריכי הטיסה, היעד, והנוסעים שמתלווים לסבים או אחד ההורים. כך תבטיחו שאתם רוכשים פוליסה שתספק מעטפת הגנה ביטוחית יעילה לכם או ליקרים לכם שנמצאים בגיל הפרישה. איתה הם יוכלו להנות בחופשה ולשוב הביתה בבטחה.

סבא וסבתא
חבילות סלולר
חבילות סלולר זולות לחול באמצעות esim

אם אתם טסים לחול בכדי לטייל, לצרכי עבודה, לבקר משפחה או חברים שלא ראיתם הרבה זמן או לכל צורך אחר, אתם בטח יודעים שאחד הדברים החשובים ביותר שיש לעשות הוא למצוא את הפתרון שיאפשר לכם לתקשר עם חברים ומשפחה בארץ בצורה תקינה, טובה וכמובן זולה, כיום הפתרון הטוב ביותר המוצע לכל אדם שטס לחול, על מנת לשמור על קשר עם הארץ הוא: eSIM. אם אתם שואלים את עצמכם במה מדובר ולמה כדאי לכם לבחור דווקא בו, כדאי מאוד שתמשיכו לקרוא את הדברים הבאים.

קפריסין
חקר דירות מובילות בפאפוס, קפריסין

פאפוס, הממוקמת בחוף הדרום מערבי של קפריסין, היא עיירה ציורית הידועה בחופים המדהימים, בהיסטוריה העשירה ובתרבות התוססת שלה. הוא מציע שילוב מושלם של רגיעה וחקר, מה שהופך אותו ליעד אידיאלי לחופשה יוקרתית.

יוון
חופשת סוף שבוע של תענוגות אינסופיים ביוון

ברחו ליוון לסוף שבוע מלא בחוויות בלתי נשכחות ונפלאות שובות לב. עם הנופים המדהימים שלה, ההיסטוריה העשירה והמטבח מעורר הפה שלה, יוון מציעה יעד מושלם להתחדש ולהתמכר ליופי של הים התיכון.